fredag, mars 26, 2010

Min ögonsten



8 kommentarer:

Anonym sa...

Vad härligt att tjejerna kastade ut dig från arbetsplatsen. Att vara rasist och misogynist skall straffa sig. Nu riktigt myser jag.

Anonym sa...

Om han inte godkänner då?

Anonym sa...

Kommentarer? Ja, nu blir det det.

G.E-Online sa...

Wow, den kändes! ahahahahah. Jag kan bara säga så här. Att leva ett liv i Stockholm går inte att jämföra med att leva ett liv i Gnosjö. Och du som hela tiden skriver anonyma kommentarer. Den dag jag får veta vem du är kommer jag att döda dig.

Anonym sa...

Om jag dör så vet ju polisen vem de skall häkta.

G.E-Online sa...

Kanske bäst att du håller käft så inget illa händer dig. Jag skulle inte tveka spöa skiten ur dig om jag träffade på dig någon gång så passa dig din jävla idiot.

Anonym sa...

En byfåne som du som stolpar omkring med en diabetesfet röv efter sina fästingprydda hundar blir väl ingen rädd för?

G.E-Online sa...

Får nästan intrycket att det är du Mats, psykopat-Mats som skriver detta. Ni vet, bögen med pitbull!