fredag, januari 01, 2010

Hårdtestar Blogger.com

Under dagen kommer jag hårdtesta Blogger.com. Nåt som är väldigt viktigt för mig är att det ska vara lätt att mobilblogga. Bloggen ska inte, som på Blogg.se, lägga in för stora bilder när man mobilbloggar då detta påverkar bloggens layout negativt. Just detta är en bidragande orsak till att jag valt att lämna Blogg.se. Jag har även en blogg på Wordpress med domän g-e-o.se.

Ska jag vara ärlig gillar jag Wordpress väldigt mycket men det kan bli lite väl av det goda. Den största fördelen med Wordpress är att den automatiskt pingar inlägg och genom en applikation skickar även min Wordpressblogg upp "pingar" till Bloggar.se - även det automatiskt baserat på de etiketter jag valt.

Läs även andra bloggares åsikter om , , , , ,

Inga kommentarer: