onsdag, juni 14, 2006

Skönt träningspass på SSBK, missar SM!

Åkte och tränade rätt sent på SSBK idag. Först åkte jag till Nacka BK men där var det så mycket dårar så jag vägrade att träna där. Då var klockan över 21:00. I vrålfart åkte jag och Kiwi till SSBK istället, där var det också folk men det var helt ok. Vädret var super att träna i; både jag och Kiwi var himla sugna.

Det hade regnat nästan hela dagen så balanshindren var blöta och rätt hala. Kiwi råkade glida av balansen vid ett tillfälle. Det var helt mitt fel, jag skickade henne för snett upp på balansen. Nu gick allt bra, tur det.

Tränade slalomingångar, det gick förvånasvärt bra. Hon gick in rätt åtminstone vid 80 % av tillfällena. Sedan tränade vi hopphinder och lekte lite. Det var ett mycket positivt träningspass, vi behövde verkligen det. Tyvärr kan jag inte följa med och kolla på SM eftersom jag jobbar.

Känns lite surt men man kan inte få allt.

Inga kommentarer: