torsdag, juli 20, 2006

Tar med husvagnen till tävlingarna i Åtvidaberg!

Imorgon bär det av till Åtvidaberg där Linköping HU anordnar agilitytävlingar. Vi tar med oss husvagnen dit trots att ena blinkersen inte fungerar. Eftersom det är en tvådagars har vi inte så stort val eftersom annat boende ej kunnat ordnas. Förhoppningsvis kommer vi Även få tillgång till el där vi ska stå med husvagnen.

Idag blir det ingen träning för mig och Kiwi, det är bättre att vi vilar fram till lördag. Dessutom blir Kiwi mer taggad när hon får ha lite "tråkigt" ett tag; samma för mig! Jag ska inte ha några förväntningar med dessa tävlingar; det viktiga är att vi kommer i mål och har kul. Den senaste tiden har vi diskat oss i nästan alla lopp vi deltagit i. Så kan det inte fortsätta och jag måste bli mer lugn och harmonisk på banan. Kiwi är så himla känslig och det blir bara pannaka av alltihop när jag stressar upp mig.

Inga kommentarer: