söndag, januari 28, 2007

Betar av kapitel efter kapitel

Åkte in till universitetet idag och pluggade lite. Det var rätt tomt där men någon enstaka filur geld förbi eller satt och läste. Nu känns det trevligt att vistas där då jag hamnar i en skön stämning på grund av atmosfären. Har lyckats beta av tre tunga avsnitt i allmän avtalsrätt idag; "avtalslagens generalklausuler och förutsättningsläran", standardavtal och avtalstolkning. Det känns som att jag verkligen kommit igång med läsandet igen och det är skönt. Förhoppningsvis får jag veta i veckan som kommer om jag får dispens från CSN eller inte - denna ständiga fråga.

Tävlingarna på Lidingö fick klara sig utan mig och Madde idag. Hon har inte mått så bra idag och jag har inte haft tid att vare sig tävla eller jobba som funkionär.

Inga kommentarer: