lördag, januari 27, 2007

Införskaffat diverse litteratur till C2

Inget besked från CSN denna vecka. Nu kommer jag ringa de nästa vecka och fråga de hur det går. Jag är väl införstådd i att det tar sin tid för CSN att behandla dispensansökan, speciellt i dessa tider när de har massor med ansökningar som skall behandlas.

Har ändå införskaffat diverse litteratur till kursen civilrätt 2; 2007 års lagbok, Speciell avtalsrätt II, Kontraktsrätt, 1 häftet. Särskilda avtal, Speciell avtalsrätt II, Kontraktsrätt, 2 häftet. Allmänna ämnen, Principles of European Contract Law (PECL), UNIDROIT PRINCIPLES OF INTERNATIONAL CONTRACTS, 2004, System och systemföreställningar. Rätt, rättskällor och rättstillämpning, Förmögenhetsrätten ur ett rättssociologiskt perspektiv, Strukturen i den svenska lagstiftningen om förmögenhetsrätt, Seminariematerial i civilrätt 2.

Sedan tidigare har jag Mellanmansrätt och behöver köpa 6 böcker till! Mycket läsning blir det men gud vad kul det är! Håll nu tummarna för mig alla ni som läser detta. Får jag avslag från CSN, då lär det inte bli en glad kille som ni kommer träffa irl.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: