måndag, januari 15, 2007

Ny Blogger, sängar och tävlingar

Idag lyckades jag äntligen konvertera min blogg till Bloggers nya version. Jag har väntat på det länge nu. Hoppas allt kommer funka lika bra som det gjort med den gamla versionen. Sitter här med brevet som jag ska skicka till CSN (min dispensansökan). Det är ganska svårt att formulera sig på ett bra sätt, men något ska jag nog ändå lyckas få ner. Sedan är det bara att hålla tummarna.

Idag köpte jag och Madde en ny säng på IKEA; två resorbottnar, en stor bäddmadrass samt en ram som är jättefin. Vi behövde verkligen en varsin ny säng och förhoppningsvis kommer vi båda sova bättre nu.

På fredag är det tävlingar i Timrå (Sundsvall). Det ska bli jättekul att även Madde och Tara kan tävla nu när Tara inte löper längre. Förra året vräkte snön ner så det gick knappat att köra upp. Den som lever får se om det blir samma i år.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lycka till i Timrå!!
Jag och Tira håller tummar o tassar här hemma, hoppas verkligen att ni håller formen :)

Kram Hannah o Tirus