söndag, januari 28, 2007

Madde på Hardcore Superstar



Ikväll drog Madde till Nyköping för att lyssna på sina vänner i Hardcore Superstar. Ett band som jag måste säga är himla bra. Jag dock valde att stanna hemma med Melvin då jag är rätt seg efter ett arbetspass på 24 timmar. Det hade varit kul att träffa Adde ige fast det får bli vid ett annat tillfälle istället.

Imorgon är det inofficiella tävlingar på Lidingö men jag vet inte om jag kommer åka dit. Har så otroligt mycket jag måste hinna läsa tills på måndag så vi har första gruppundervisningen. Madde får köra Kiwi om nu hon väljer att åka dit.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Totte bor hos sin uppfödare Åke i Västervik och har det kanonbra!

Ist så har vi Nana. Hon är snart 8 månader och har samma mamma och pappa som Totte.

Om du kommer till Lidingö idag så kan du få träffa lilltjejen. Hon är utan tvekan den sötaste mallen i världen :D

G.E-Online sa...

Av olika anledningar dök vi aldrig upp vid tävlingarna på Lidingö. Antar att ni kommer till Nedensiljans tävlingar så får vi se underverket då. Väl mött!