torsdag, januari 04, 2007

Första tävlingsdagen husdjursmässan

Idag var det första jobbdagen för mig på nästan tre veckor. Det kändes lite segt kan jag säga trots att jag bara jobbade två timmar då vi hade konferens. Nu har jag bestämt mig för att återuppta mina juridikstudier så det känns måttligt kul att vara på jobbet. Om allt går enligt planerna kommer jag börja plugga igen den 18/1. Då är det Civilrätt 2 som kör igång och efter den Folkrätten! Allt hänger på om CSN ger mig dispens, men det borde de göra, anser att mina skäl är synnerligen relevanta för detta.

Madde fick den stora äran att köra Kiwi idag och hon gick banan när jag ringde för 20 minuter sedan. Det ska bli väldigt spännande att se hur det går för de. På fredag, lördag och söndag är det dock min tur att tävla och det ska bli jättekul. Jag känner att loppen är speciellt viktiga eftersom jag äver ser de som träning. Den senaste tiden och några veckor framöver kommer vi inte kunna träna i den utsträckning jag kanske önskat. Åker man till Finland och Sundsvall för att tävla vill man åtminstone vara lite förberedd.

Inga kommentarer: