söndag, december 17, 2006

AgilityForum bättre än någonsin

Det finns inget ont som inte för något gott med sig brukar man ofta höra. Och jag håller nog med där, till stor del. Idag har jag suttit och jobbat med AgilityForum och jag tycker forumet är bättre nu än före kraschen. Hittade ett jättebra phpbb-forum där jag har fått bra tips på förbättringar. Nu flyter allt på mycket smidigare och layouten är bättre. Funderar på att lägga in lite nya funktioner, tycker att det är hög tid. Jag är sugen som fan igen att förbättra forumet. Det finns ju trots allt en del folk som gillar stället. Det finns en hel del moddar som jag kan tänka mig att uppdatera forumet med. Vilka det blir - det får bli en överraskning.

Nu ska jag packa ihop alla mina saker som jag ska ha med till småland. Åker buss dit imorgon och allt måste vara klart ikväll för jag åker tidigt.

Inga kommentarer: