måndag, mars 20, 2006

Härlig vårdag på isen i Hellas

Idag har jag äntligen klippt mig och det känns så himla skönt. Blev riktigt nöjd. Tack Lii! Sedan åkte vi till Hellas och gick en promenad på isen med hundarna. Det var otroligt skönt och solen värmde. Hundarna sprang som galna, de älskar att vara där. Efter ett tag kom en liten hund rusande mot oss, en hane. Hm, vi har två löptikar så det blev lite kaos ett tag, men inget som vi inte redde ut. Matten visade sig vara trevlig och vi snackade en liten stund. Hon hade även en kastrerad hanne med sig, en Dalmatiner. Han och Kiwi lekte som bara den. Kiwi funkar verkligen med alla hundar, hon är bäst!

Det gick rätt bra på jobbet idag. Har varit sjukskriven ett tag av olika anledningar. Känner dock att jag börjar bli lite less på mina arbetsuppgifter, dags att göra något nytt kanske. Helst av allt vill jag självklart börja plugga igen - jävla CSN. Visserligen är det jag själv som satt mig i den situation som nu råder, att jag inte får några pengar från CSN om jag inte "plockar" in de poäng jag fått studielån för! Juridiken känns lite avlägsen just nu, men vem vet vad som händer härnäst.

Snart dags att sova, men först måste jag ut med djuren. Kl 10:00 ska jag vara i Tungelsta imorgon. Jäklar vad kul det ska bli. Fick förresten några bilder av Susanne idag, en av vallningsintstruktörerna. Jättekul!

Inga kommentarer: