fredag, mars 03, 2006

Tidig på jobbet

Då sitter man här på jobbet igen. Klampade in en timme för tidigt, hade helt tagit fel på tiden. Nåja, man kan lika gärna sitta här som hemma i ensamheten. Jag pratade med Madde förrut, då var de strax utanför Norrköping. Det känns så jäkla skönt att de är hemma ikväll. Men de hinner knappt andas ut för i morgon åker vi till Linköping och tävlar. Vi får väl hoppas att vi inte glömmer bort Carina O - vore trist eftersom hon ska döma. Carina, om du läser detta! Oroa dig inte, vi skulle ALDRIG glömma dig, det vet du väl! *ler*

Min kollega säger att jag kan gå hem tidigare ikväll, gud vad snällt. Skulle sluta kl 20 med det verkar som om jag får gå hem redan nu. Han är en klippa - tack Thomas. Hemma väntar Madde, Melvin och vovvarna. Det ska bli så jäkla kul att träffa de igen. Se upp nu alla som ska tävla i klass 2 agility i Linköping i morgon. Jag och Kiwi är heltaggade. Nu är det full fart som gäller och husse ska inte tappa skallen och glömma banan. Inte den här gången.

Inga kommentarer: