onsdag, mars 01, 2006

Oväder

Fick en chock när jag vaknade; snökaos!! Jag trodde snön var på väg att försvinna nu när vi är inne i mars. Men icke sa nicke. Det känns overkligt att man någon gång kommer kunna träna utomhus igen. Trött är man, satt uppe för länge igår. Tiden rinner iväg när man sitter vid datorn.
Då var man äntligen hemma igen. Blev lite besviken först när jag skrev in adressen till Blogtown då det inte gick att komma in. Men till slut gick det. Lyckades fixa till min kalender idag med hjälp av admins tips, tack för det. Tack till ni som varit snälla och låtit mig ta del av era CSS-mallar. Det har jag lärt mig massor av. Just nu sitter jag och studerar alla guider och tutorials jag kan hitta på nätet som behandlar CSS.

På fredag kommer min lilla familj hem. Det ska bli helt underbart för jag tycker det är så himla trist när de är borta. Om du läser detta Madde vill jag passa på att säga eller skriva rättare sagt. JAG ÄLSKAR DIG!

Nu ska jag fixa något gott att äta, magen kurrar! Hoppas detta snöande ger med sig snart. Jag vill att det börjar droppa från taket snart. Tänk vad härligt när man kan träna agility ute igen.

Just det, höll på att glömma! Grattis Kiwi på två-årsdagen. Nu är du stora damen. Hoppas matte gett dig, Tara och Ericsson något riktigt smaskigt idag.

Inga kommentarer: