fredag, oktober 20, 2006

Kurs med Mikko Aaltonen i november


Idag ringde en kompis och undrade om jag var intresserad att gå agilitykurs för Mikko Aaltonen 25-26 november! Gissa vad jag svarade? Självklart svarade jag ja! Det ska bli jättekul och jag vet att han är en mycket kompetent snubbe. Nu känns det som en evighet sedan jag gick kurs för Åsa Emanuelsson och Annika Aller så detta är mer än välkommet. Dessutom är jag mer mottaglig nu; när jag gick kurs för Åsa och Annika var jag helt färsk men nu har man fått lite mer rutin och kunskap. Det kan vara just detta jag och Kiwi behöver. När jag sett filmer på Mikko verkar han plocka sin hund på ett mycket bra sätt. Så måste även jag jobba mer med Kiwi. Nu släpper jag henne alltför ofta vilket resulterar i disk, disk och disk.

Mer om detta längre fram!

5 kommentarer:

Anonym sa...

åh! Nu blir jag jätteavis, jag vill också gå kurs för Mikko! Han kör _grymt_ bra agility! :)

G.E-Online sa...

Jag är väldigt glad över att jag får gå denna kurs. Det känns som det kommer ge oss massor.

Anonym sa...

Ja men fortsätt att jobba då gubbe:-)
Plocka plocka plocka! Aldrig släppa!!!
Puss

Anonym sa...

Hej,

Kul med kurs! Jag ska gå kurs för Veronica Bache snart.

Kommer bli kanonbra.

När syns vi nästa gång? Sundsvall i januari?

Anonym sa...

Roligt :) Tommy och jag ska också går kurs för Mikko. Tommy har gått för honom en gång tidigare och han är grym säger Tommy :)