söndag, oktober 29, 2006

Vallat hos Mickis

Igår var vi och tittade på valparna hos Mickis. De var jättefina allihop och jag tror att Madde redan har en favorit. Jag och Kiwi fick även valla när vi var där vilket jag uppskattar jättemycket. Det funkade bra, när jag väl rörde mig rätt. Mickis är en himla duktig instruktör så det är inte svårt att göra rätt - till slut. Tusen tack Mickis för den trevliga stunden igår. Kiwi blev dock lite halt efteråt, antagligen trampade hon snett eller nåt. Tycker mig inte se att hon haltar nåt idag. Av den anledningen blir det kanske ingen träning för oss idag, men Madde och Tara kör nog ett pass och självklart även med Lego.

Då har snart hela helgen gått igen. Det är otroligt vad fort tiden går. Idag måste vi passa på att göra något kul med djuren och Melvin. Snackade lite om att åka till Orhem men jag vet inte om Madde vill det. Förra gången vi var där med hundarna träffade vi på en idiot som dessutom försökte köra på henne. Orhem är i mina ögon den optimala platsen för djuren att springa på. Eftersom det är jämna och fina vägar i skogen kan även Melvin lätt ta sig fram.

2 kommentarer:

Eros & Dex sa...

Göran, det är nått skumt med din blogg....

Ofta så syns inte texten i det senaste inlägget. Men markerar man texten så går det att läsa....
Och vissa inlägg längre ner kan oxå bli osynliga när man scrollar neråt..... Mysko.

Och föresten.... jag hade oxå problem med att uppdatera tidigare idag på min blogg.....

// Maria

G.E-Online sa...

Jag har märkt att det kan vara problem att se bloggen helt korrekt hos vissa användare. Här hemma är det dock aldrig några problem, desto värre på jobbet.