måndag, oktober 30, 2006

Reklam i bloggen, bytt template

Idag valde jag att ändra tillbaka till det templete jag tidigare hade. Efter mycket velande har jag insett att en vit bakgrund är att föredra om man vill att texten ska bli lättläst. Det finns en färg som jag ändå måste testa och det är cafe latté. Den är himla fin. Bloggen innehåller även reklambanners igen och jag hoppas ingen tycker det är störande. De banners som finns leder till sajter där man kan köpa hundrelaterade saker samt beställa pins (knappar) med motiv man själv väljer. Jag har inte bestämt om jag ska behålla rubrikerna orange. Provar mig fram lite och se om jag hittar någon lämpligare färg.

Nu ska jag jobba lite, har haft ett lugnt pass hittills. Å andra sidan har vi bara arbetstid fram till 22:30 och efter det kan jag sova om jag vill. Förmodligen kommer man bli sittande ett bra tag med bloggen ikväll. Någon form av gästräknare vore kul att lägga till. Vi får se hur det blir med den saken. Tills nästa gång - bye and good night

Inga kommentarer: