fredag, augusti 11, 2006

Idag åker vi till Oskarshamn och tävlar!

Från den ena tävlingen till den andra. Nu styr vi mot Oskarshamn och som tur är slipper vi ta med husvagnen. Det var meningen att vi skulle bo hos Taras bror, men mattes barn blev sjuk så vi kunde inte bo där. Men har man kontakter brukar det mesta lösa sig. Som det ser ut nu ska jag bo antigen i Carina Olssons förtält till husvagnen eller i ett rum i klubbstugan. Båda alternativen låter helt ok eftersom jag är en väldigt anspråkslös kille.

Som vanligt hoppas jag att vi slipper både den värsta värmen och regn, det är då vi funkar bäst jag och Kiwi. Hoppas Anders Bergqvist bygger banorna till både hopp- och agilityklass 2 large. Jag älskar den mannens banor.

På söndag skriver jag mer och berättar hur det gick.

PS. Även Madde och Tara ska tävla i Oskarshamn. Det ska bli spännande att se vad de presterar där.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi håller tummarna!