torsdag, augusti 24, 2006

Lugnt på träningsfronten

De senaste dagarna har vi legat lite lågt med träningen. Vädret har heller inte varit det bästa att träna i. Idag lyckades jag få in en vikarie som kunde jobba mitt pass på söndag. Det kändes super eftersom det är tävlingar i Bro-Håbo denna helg. Madde har tränat lite med Kiwi, fast det har bara varit väldigt kort. Hon går verkligen igång när Madde tränar Lego, då vill Kiwi inget annat än ut på banan och köra järnet. Jag hoppas det blir lagom varmt väder till helgen så Melvin kan röra på sig utan att bli helt dyngvåt. Strålande sol kan jag vara utan, mulet och 15 gr är perfekt, då funkar jag och Kiwi bäst.

I Bro-Håbo kommer jag inte vara lika nonchalant med kontaktfälten som i Frövi. Då hoppade Kiwi två kontaktfält, något hon aldrig brukar göra. Anledningen till att hon gjorde det var nog att jag inte stannade upp vid slutet av hindret. Då fick Kiwi helt enkelt för bråttom till nästa hinder. Jag måste börja tänka på att slutföra hindret, var och ett för sig innan det är dags för nästa.

Inga kommentarer: