söndag, november 11, 2007

Aktiverar kommentarsgranskning

Nu har jag fått nog av idiotiska kommentarer i inläggen. Folk som inte har något vettigt att skriva och som bara jävlas kan dra åt helvete. Nu får de heller inte den stora äran att få sina kommentarar publicerade då jag åter väljar att aktivera kommentarsgranskning. Nu är det ingen annan än ni som vet vad ni skriver i mina kommentarer. Själv överväger jag att ta bort alla kommentarer som är anonyma. Vågar ni inte skriva ut ert namn och stå för vad ni skriver, då behöver ni inte kommentera över huvud taget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Inte vara ARG göran det är ändå din dag idag!!!!! Fars dag

G.E-Online sa...

Jag är inte arg Uffe; skriver bara vad jag tycket om sådana hjärndöda typer som florerar överallt och bara skriver en massa skit! Idag mår jag alldeles förträffligt. Har inte ni varit och tävlat i helgen?