söndag, november 18, 2007

Snart tävling igen men dåligt med träning

Igår åkte vi till Nacka BK med avsikten att träna agility. Tyvärr var det för mycket is på planen så vi skippade träningen. Jag vill inte riskera att Kiwi sträcker sig eller att det händer nåt annat tok. Stockholms Södra är inte att tänka på om man vill träna, det är rena leråkern där. Typiskt nu när suget börjar komma tillbaka. Det blir till att nöta slalomingångar istället hemma i garaget. Nu ser jag verkligen fram emot att tävla på mässan i december. Vi går bara in och kör, skiter i resultat och annat krafs. Jag ska se till att vi har jävligt kul på banan oberoende av hur det kommer se ut. De senaste gångerna vi tränat har Kiwi varit galen, mycket beroende av att jag också varit galen. Vi kommer fara fram som en virvelvind på banan.

Blev glad när jag såg att Per Solén och Molle vann söndagens hoppklass 3 vid Nedansiljans tävlingar. Ett stort grattis till er.

Inga kommentarer: