fredag, november 02, 2007

Helgsnack

Då var helgen snart här igen. Fast man ser inte fram emot helgerna lika mycket nu som när man jobbade. Enda fördelen med helg nu är att man får ha sin son hemma hela dagarna. Ok, lite mer tillåtet att klämma någon bira också. ;)

Vi hämtar Melvin lite tidigare från dagis idag då han ska rida ute på Värmdö. Vem vet, kanske vågar även jag mig upp på hästryggen igen. Fast ska jag rida vill jag inte göra det på någon tröghäst. Den ska minst kunna hoppa över 1.85 hinder!!

Sitter och lyssnar på Radio2, en superbra dansk radiokanal. Varför kan inte svensk radio spela lika bra musik? Här spelar de bara samma musik hela tiden. Det känns som att de bara har en CD med låtar som de låter rulla runt.

Till sist några ord om valparna. De börjar knata omkring i lådan nu och alla har öppnat ögonen. Det verkar som att de är rätt tidiga i sin utveckling och de är runda och fina. Valp nummer fyra, även kallad Limpan) är en mycket social tjej. Hon älskar när man har henne i famnen och visar verkligen att hon vill upp till en ibland.

Hittills har vi bara lagt upp nya bilder på valparna en gång i veckan, men vi har fler bilder. Den som är nyfiken kan skicka ett mail till mig eller Madde alternativt skriva en kommentar till detta inlägg. Då skickar jag det vi har.

Inga kommentarer: