lördag, oktober 06, 2007

Agility börjar bli kul igen

Äntligen fick man sova ut - ändå till kl halv nio. *gäsp* Försöker dra ihop lite folk till agilityträningen idag som antingen blir på Vallentuna BK eller Väsby BK beroende av vart det finns tillräckligt med hinder tillgängligt. Jag känner hur suget efter agilityn smyger sig på. Här har nog agility-VM bidragit en del; vem blir inte sugen att köra hund när man befinner sig på en sådan tillställning. Kiwi går även mycket bra nu - på träning. I och för sig har hon alltid gjort det men inte som nu. Jag måste ändra mitt sätt på banan, jobba och springa mycket, mycket mer. Nu är jag nästan lat, säkert beror det på att min kondis inte är den bästa men även min diabetes. Jag orkar helt enkelt inte lägga ner all den energi som krävs. Därför ska jag undvika att träna helt, både vallning och agility de gånger jag käkat för dåligt.

Filmkamera och vanlig kamera kommer tas med idag och både film och bild på dagens träningspass kommer läggas upp i bloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm ingen ringde oss om träning igår undrar varför!? ;-)

G.E-Online sa...

Uffe! Det måste bero på att vi inte tycker om er!! *blink* Vi kan väl köra ett pass tillsammans snart.