måndag, oktober 29, 2007

Krånglande teknik och träningstankar

Ni som brukar vara inne på min blogg och läsa har säkert märkt att jag inte skrivit så mycket om hundträning den senaste tiden, varken agility eller vallning. Det beror helt enkelt på att vi inte tränar nåt för tillfället. Vallningen vet jag inte när jag återupptar; det kan bli imorgon, om en vecka eller om några månader. Agilityträning kanske det blir redan idag. I eftermiddag ska jag träffa min diabetessköterska och efter det blir det nog ett träningspass på Nacka BK.

Vi fick äntligen till vår mail idag efter en del dagars strul. Om jag bara tänkt till lite hade jag fixat det för länge sedan. Tack Jerry på Wopsa för all hjälp. Nu är det bara en tidsfråga innan vi åter kan börja uppdatera vår hemsida.

Imorgon blir valparna två veckor, då lägger vi in nya bilder och väger de igen. Allt läggs in här men sedan hoppas jag att vi kan sköta alla uppdateringar på hemsidan istället. Igår upptäckte vi att två av valparna öppnat sina ögon, det var en stor stund. Jag minns inte på rak arm vilka det var. Jag ska höra med Madde och berätta vilka det var samtidigt som vi lägger upp nya bilder och info imorgon.

Inga kommentarer: