onsdag, oktober 24, 2007

Motivationen för att valla är borta

Nu har det gått några dagar sedan misslyckandet i Bråfors. Efter denna "tävling" har jag knappt ägnat en tanke på vallning. Frågan är om suget kommer tillbaka i år, jag är inte så säker på det. Just nu vill jag helt enkelt inte valla över huvud taget. Jag trodde att vi kommit en bra bit och att vi skulle fixa ett VP. Nu inser jag att vi inte kommit någonstans! Ett steg fram har blivit flera steg bak. Tack M för inbjudan till kursen med Serge. Jag kommer tävla i agility den helgen så jag får tacka nej.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ligg lågt ett tag Göran så kommer nog "suget" tillbaka för att träna vallning o kanske köra ett nytt VP.
Ta alla chanser du kan att träna för bra tränare som har erfarenhet!
Mental träning för föraren är också bra jag vet av egen erfarenhet :-))
Njut av era söta valpar nu.
Kram till er alla Birgitta