onsdag, oktober 10, 2007

Tvättat, träning och filmer i bloggen

Gud vad skönt! Nu har vi tagit upp sista högen med tvätt från tvättstugan. Fattar inte varför man alltid ska vänta så länge med att tvätta. Egentligen är det rätt kul - speciellt när man är två. Vi lånar även grannen "nyckel" och då kan vi boka upp till sex maskiner på en gång. Det är super och går snabbt som ögat att tvätta då.

I eftermiddag åker jag och Kiwi till SSBK och tränar agility. Eventuellt är det några fler som kommer dit och jag hoppas att vi kan bygga bana då. Jag blev lite överraskad av Kiwis senaste träningspass i Väsby. Visserligen blev det lite slarvigt men damen har helt klart fått tillbaka sugen. Stundtals går det riktigt snabbt och jag hinner inte med hur fan jag än försöker. Lägger upp två filmer här så får ni se.

I den första filmen går Kiwi ur slalom men det är inte så konstigt eftersom jag befinner mig långt, långt efter henne. Farten är det inget fel på, inte glädjen heller för den delen. I den andra filmen har hon slagit ner en smula på farten men här tar hon hela hindret, men då går jag vid sidan om hindret. Kommentera gärna filmerna.






4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej på dig du pajas sista filmen såg mycke bra ut jhu! Vi blir många idag på träningen kul blir det!

Anonym sa...

stämmer bra

Anonym sa...

Jag skulle inte upprepa slalomkommandot, hon tog ju slalomet och hade låst på det. När du upprepade dig vände hon sig till slut om och undrade vad fasiken du ville egentligen :-D
Det var värst vad jag var i skrivartagen idag då, hihi!

G.E-Online sa...

Uffe
Jag somnade i sängen och missade träningen. Fast det är ingen idé att träna när inte hjärnan är med. Kul att ni var många, typiskt när jag inte är med.

Karin
Mitt minne är alltså inte så dåligt. Fast nu får jag en chans att återuppbygga det jag glömt när pappa lämnat norrlands inland och flyttat till Gävle.

Åhza
Vid detta tillfälle har du nog rätt, här borde jag varit tyst och låtit Kiwi jobbat själv. Men eftersom hon var så pass långt före mig ville jag inte riskera att hon skulle gå ut, vilket hon ändå gjorde, men inte brukar göra. Kul att du är i skrivartagen. Skriv på du, I like it.