söndag, mars 16, 2008

Blondinbella är ett fenomen

Måste säga att jag är grymt imponerad av Blondinbella och hennes välbesökta blogg. Den är faktiskt den mest populära i Sverige med snart 40 000 unika besökare per dag! Det är helt sjukt och jag är så jävla avundsjuk. Min blogg är den 185:e mest besökta bloggen åtminstone av de som finns med på Bloggportalen.

Nu är det visserligen lite missvisande att säga att Blondinbellas blogg är den mest besökta. Det kan finnas någon blogg som ej är registrerad på Bloggportalen med fler besökare, ingen kan ju med bestämdhet med säkerhet säga motsatsen.

Hur som helst är det fantastiskt att så många människor besöker någons blogg. Jag skulle vara väldigt stolt om det ens var 10 000 unika besökare i veckan som kikade in på min blogg. I en snar framtid kommer min blogg nå upp till 10 000 unika besökare i veckan men det är sjukt stor skillnad. Idag har den lite mer än 1000 unika besökare per dag. Kör hårt Bella!

Inga kommentarer: