lördag, mars 22, 2008

Val av bloggtjänst

Det finns väldigt många välbesökta bloggare som använder sig av Bloggers webbtjänst. Ändå får man ofta höra att Blogger inte är nåt bra alternativ för den som verkligen vill satsa på bloggandet. Min fråga blir då; varför skulle inte Bloggers tjänst lämpa sig för detta? Kan något berätta det för mig innan jag blir galen.

Är det inte inläggen som är det viktigaste och då spelar det väl ingen roll vad man använder för tjäst! Eller!? Berätta för mig nu så jag en gång för alla får veta vad som är så dåligt med Blogger.

Vilken bloggtjänst tycker du är bäst?

2 kommentarer:

Kame Kamikaze sa...

Hm, jag har samma fundering. Tycker att Blogger/Blogspot är klart bäst. Lätthanterligt, stilrent och bra.

G.E-Online sa...

Karolina Lassbo med bloggen En glamourprinsessas dagbok var en mycket välbesökt blogg under den tid hon drev den. De flesta som varit med i bloggsvängen vet att hon fick anställning hos Metro för att sköta deras bloggtjänst. Hon var dock Blogger trogen under en ganska lång tid.

Många menar nog att Blogg.se skulle vara en bättre tjänst. Jag bara undrar - VARFÖR DÅ?!