söndag, mars 16, 2008

Flummar

En timme kvar! Tror inte att det är sant men faktum säger annat. Har svårt att bestämma mig för vart jag ska slagga; någon som har nåt förslag? ;) Skulle helst vilja åka hem till Gislaved och krypa till kojs i lugn coh ro, men det kan lika gärna sluta med att jag slaggar över i Gnosjö hemma hos svärmor. Ja, inte i hennes säng.......skärp er!! Det blir nog soffan för min del. Det finns även en skön säng (de säger att den är skön, jag har aldrig provat den) här på jobbet. Men fan vågar ligga i den. :)

Det har blivit en hel del inlägg i bloggen denna natt liksom förra natten jag jobbade. Nu kommer jag vara ledig några dagar och borde även få lite tid över till bloggen. Kommer dock inte sitta så mycket vid datorn då jag tänker ägna mycket tid åt min lilla goa familj. Förmodligen kommer jag hitta något som jag inte kan låta bli att kommentera och kritisera, det händer ju så mycket skit så det är inte klokt. Tänk om alla var lika kloka som jag, då skulle världen vara rätt go att leva i.

Inga kommentarer: