fredag, mars 21, 2008

Nya nätter

Ytterligare en vaken natt hägrar. Jag har två st i rad och det känns inte så där jättebra. Speciellt nu när farsan är på besök. Visserligen slutar man 06:30 och börjar inte jobba förrän på kvällen men man måste ju sova när man kommer hem också. Bilden nedan tog jag igår och den visar att vi fått en del snö hit till trakterna. Tyvärr är det plusgrader på dagen så mycket snö försvinner.

När jag var på väg till jobbet ikväll var det nära att smälla 200 meter från jobbet. Det var glashalt och jag kom lite för snabbt i en sväng. Tur att man vet vad man ska göra i sådana situationer. Tog även fel på tiden ikväll, trodde att jag började 21:30. Mobilen ringde vid 20:45 då en orolig röst sa; "Skulle inte du börja jobba kl 20:30?" Gulp - Förlåt!!

Inga kommentarer: