tisdag, mars 18, 2008

Inför en ny kategori i bloggen - videoupdate

Trots att jag har video- och kameraskräck tänker jag införa en ny kategori här i bloggen nämligen videoupdate. Idéen till detta fick jag genom att jag läste Stina Lees blogg där hon kallar denna kategori för Stina Lee videoupdate. Stinas blogg är faktiskt rätt trevlig så kika in där vi tillfälle. Den är redan välbesökt, typ den sjätte mest besökta bloggen på Bloggportalen.

Jag tycker att det var ett roligt inslag i hennes blogg och blev sugen att prova själv. Besökarna får en helt annan bild av en när de får se en videosnutt då och då; personen bakom bloggen blir mer levande på nåt sätt. Om ni förstår vad jag menar. :) Kvaliteten på klippen kommer variera eftersom jag emellanåt kommer använda mig av min laptops kamera. Andra gånger filmar jag kanske med mobilen eller min riktiga videokamera. Det viktiga är att det publiceras nåt klipp i veckan med hyffsad kvalitet.

Tro inte att jag kommer posta videoklipp varje dag för det orkar jag inte - säkert inte ni heller. Men roande kommer det bli i alla fall för er eftersom jag kan se ut som en död sill vissa dagar. But thats' life in reality.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA tror du tagit efter UGGLA!!!!!!

G.E-Online sa...

Nej fy fan............så elak kommer jag aldrig att bli. ;)