tisdag, mars 18, 2008

Två små barn mördade

Jag fattar inte hur fan någon kan mörda två små barn! Denna händelser gör mig så förbannad - jag skakar inombords. Tänk om det fanns något man kunde göra. Nu ska folk inte gå händelserna i förväg och döma pappan i förväg. Det är så jävla enkelt annars. Om inte polisen löser detta fall är det en fruktansvärd skandal.

Skulle detta hända mitt barn skulle jag ägna resten av mitt liv till att hitta den skyldige. Om jag så skulle tvingas resa jorden runt flera varv eller till månen, till och med Irak, skulle jag inte tveka en sekund. Jag skulle hitta den jäveln och skinnflå han/henne levande.

Må ni vila i frid barn! Gud välsigne er!

1 kommentar:

Anonym sa...

För att folk ska förstå och känna. Ska man läsa denna blogg( lerion.blogg.se/ )Känna inom sig hur denna person känner sig. Det här hemska som hänt i Arboga kan inte bara rinna förbi utan att sätta avtryck hos oss.