lördag, mars 01, 2008

Mer krav på träning

Ikväll har vi bara suttit och softat. Kollade på Let's dance och tycker nog att det var fel att Linda fick åka hem. Mat-Tina gjorde väl inte så bra ifrån sig men svenska folket verkar gilla skåningen. Nåja, snygga ben har hon! Va! Nej då, Madde slår mig inte nu, hon gillar också Tinas legs.

Hundarna har varit helt utslagna ikväll. Fem timmar på brukshundklubben tar ut sin rätt. Kände mig lite off vid träningen förut idag eftersom man inte kan träna på det man vill. Nästa pass blir i Gislaved där alla hinder är ok. Fick tillbaka motivationen idag igen då Kiwi skötte sig bra. Men jag måste tala om för henne att jag inte accepterar några fjantigheter på banan. Får hon krav på sig presterar hon mycket bättre och ju mer krav jag ställer på henne, desto större krav ställer jag även på mig själv.

Inga kommentarer: