fredag, mars 14, 2008

Nattugglan

Då sitter man här på jobbet igen. Har natten, tre dagar i rad faktiskt. Vet inte hur kroppen kommer svara på det med tanke på min diabetes. Kanske blir det lite väl påfrestande speciellt när vi har vakande jour. Nåja, man märker väl om det händer nåt konstigt. Har en del arbetsuppgifter som jag måste ta itu med innan mitt pass slutar men det kan jag göra när jag känner för det. Madde var snäll och lät mig ta bilen, det känns lite skönare imorgon då när man ska hem. Förhoppningsvis får jag sova några timmar när jag kommer hem. Det måste jag annars funkar det inte att vara vaken tre nätter i rad.

Jag har med mig min laptop på jobbet då det inte känns rätt att surfa på jobbdatorn. Inte för att jag tror de skulle bry sig, cheferna alltså, men det känns ändå bättre att använda sin egen.

Har haft problem med mobilen jag köpte idag; SonyEricsson W810i. Kan inte skicka MMS och det går ej att ta emot de automatiska inställningarna. Lyckas heller inte ställa in med de manuella. Hade en likadan mobil tidigare och då var det inte lika struligt.

Inga kommentarer: