lördag, mars 15, 2008

Utsövd och klimatbedrövad festivalnisse

Wow, snacka om att det var skönt att sova ut. Madde ringde och väckte mig vid 16:30. Förhoppningsvis hinner jag träffa hon och Melvin innan jobbet börjar. Kollar ut genom fönstret och ser att regnet vräker ner. Hur kan marken ta emot så mycket vatten? Skulle det komma en storm till här så blir jag inte förvånad om tusentals träd blåser omkull.

Det blir ingen agility för mig och Kiwi idag. Madde har hundarna, svärmor och Melvin i Värnamo. Hade nog inte åkt och tränat ändå med tanke på detta pissväder.

Finalen i melodifestivalen går av stapeln ikväll. Det ska bli spännande att kolla (trots att jag är på jobbet då). Perrelli tar nog hem det - eller kan Nordman chocka. De slog ändå ut Carola och Andreas. Hm, spännande värre.

Inga kommentarer: