tisdag, augusti 14, 2007

Friskriven till Ullared slutade i villavagn

Vid tretiden kom läkaren med det glada beskedet att jag trots allt fick åka hem. Jag slängde mig på telefonen och ringde till Madde som kom och hämtade mig direkt. Efter ett snabbt besök på apoteket där jag hämtade ut antibiotika styrde vi kosan direkt mot Varberg. Madde passade dock på att handla en del kläder och annat på Ullared eftersom vi ändå åkte förbi. Jag väntade i bilden eftersom jag inte skulle orka gå omkring därinne. Madde köpte även en massa fina kläder till mig. Hon har bra smak min älsklig.

Efter shopingturen åkte vi till Elsie och Arnes villavag som ligger på en camping strax utanför Varberg. Där åt och drack vi gott. De var så snälla och lät oss sova över i vagnen vilket vi är väldigt tacksamma över. Ett stort tack för gästfriheten.

Inga kommentarer: