onsdag, augusti 29, 2007

Studierna rullar vidare

Sitter och väntar på att föreläsningen skall börja. Idag är det avtals ingående med anbud och accept som är på tapeten. Har läst två rättsfall sedan jag kom till universitet idag och jag har bra kläm på det de behandlade. Universitetsbiblioteket håller på att "saneras" så där kan man inte sitta och läsa för tillfället. Därför blir det brist på platser där man kan sitta och plugga.

Fick en idé idag angående att göra reklam för Agilityforum. Bland alla studenter som pluggar på Stockholms universitet borde det finnas några som håller på eller har tankar att börja med agility. När jag får tid ska jag göra några affischer som jag sedan kommer placera ut på olika strategiska platser på området. Fan vad kul det vore om det fanns några som är intresserade. Kanske kunde man ha en agilityuppvisning på Frescati vad det lider.

5 kommentarer:

Anonym sa...

agility sysslar våran familjevovve med också, riktigt kul att skåda de små jyckarnas konster

jaså, men blogg.se är ju inte direkt krångligt

ha det fint!

G.E-Online sa...

Där ser man, jag hade inte aning om att er familjavovve körde agility. Kul! Yuitoy

Anonym sa...

Det finns både studenter och doktorer på universitetet som tävlar i agility regelbundet.

G.E-Online sa...

Anonym: Doktorer, det skulle vara intressant att veta vem/vilka det skulle vara. Menar du doktor eller doktorand?

Anonym sa...

Doktorer (och forskare). Maria Greger på Botaniska institutionen och Linda Laikre på Zoologiska institutionen.