måndag, augusti 13, 2007

Nyopererad

Sitter vid en patientdator på Värnamo sjukhus. Fick åka in akut igår då jag hade väldigt ont i magen. Det visade sig att blindtarmen var mycket nära att brista så det var tur att de hann ta bort den. Personalen här är underbar så man känner sig nästan hemma. Nu kan jag även sitta på en stol (det är därför jag sitter här). Såret har läkt hyffsat fast tyvärr har jag fått en inflammation och vet inte om jag får åka hem imorgon. Blir jag kvar här kan jag inte följa med till Danmark och para Tara. Det skulle vara väldigt tråkigt men inte så mycket jag kan göra åt. Madde, Melvin, Sigbritt och Lisa var här och hälsade på idag, det var kul att få lite sällskap. Madde hade även köpt två "dyra" datortidningar till mig; gissa om de var välkomna. Nu orkar jag inte skriva mer.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Ämen vad i hellskotta...?
Krya på dig i alla fall!
Åhza, Leoni och hundarna

Anonym sa...

Hugaligen! Tur att ni åkte in direkt, hoppas att du snart är kry och i full fart igen!
Kram

Anonym sa...

HEJA göran!
Hoppas du är på benen snart snart snart igen!
Skynda er tillbaka till Stockholm!
Jag längtar efter er!
Kramar Åsa

Anonym sa...

Krya på dig Göran.
Kram Tanja

G.E-Online sa...

Tack alla för era uppmuntrande ord.