lördag, augusti 25, 2007

Madde tävlar med Kiwi i Bro-Håbo

Det blev inget tävlande för mig idag i Bro-Håbo. Jag låter Madde köra Kiwi istället, det känns bäst så. Framtiden får utvisa när min nästa tävling blir. Träningen funkar jättebra och jag kommer fortsätta jobba på som jag gjort. Därför vill jag inte "förstöra" allt genom att tävla eftersom jag fortfarande blir väldigt spänd och nervös på tävling och det påverkar negativt på Kiwi. På träning ser jag vad Kiwi har för kapacitet, hon är helt enorm. Den senaste tiden har hon utvecklats mycket och slutar aldrig förvåna mig. Det är en väldigt speciell tös jag har. Den dag allt klaffar kan det sluta hur som helst. Jag skulle inte bli förvånad om vi står längst upp på pallen någon gång. Fast fram tills dess måste jag jobba väldigt mycket med mig själv då det är jag som är den svaga länken.

Sitter här och väntar med spänning på att Madde ska ringa och berätta hur det gått. Hannah skulle köra Tara så Madde kommer helt kunna fokusera på Kiwi. Jag håller tummarna för att det ska gå bra för de alla. Kör hårt Madde och Kiwi.

Inga kommentarer: