tisdag, januari 08, 2008

Effektiv och trevlig dag

Då har ytterligare en dag gått och vi har fått massor gjort idag. Svärmor och Madde har slitit som djur i vår garderob och packat upp massor med kläder och annat. Själv har jag städat förrådet, det blev himla bra om jag får säga det själv. Hittade några säckar med prylar som jag var nära att åka iväg och slänga. Tyckte dock att det var bäst att låta Madde gå igenom de sakerna om det trots allt är nåt hon vill behålla. Jonathan och Emilia - Melvins kusiner har varit hos oss nästan hela dagen. De har lekt med Melvin och tagit hand om hundarna. Melvin avgudar sina kusiner. Senare på kvällen åkte vi till Maddes bror Conny och fikade och bara mös. Tack för gott fikabröd. Jonathan hade fått en cool radiostryd helikopter som Melvin bara älskade (jag också).

Kastade just en blick ut genom fönstret och ser att det snöar ute. Den snö vi fick i förrgår har helt försvunnit. Det retar mig eftersom jag inget hellre vill än dra på mig ett par slalomskidor och kasta mig nedför pisten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon! Hmm kasta dig ner för pisten finns det pist där du bor? ;-)

G.E-Online sa...

Tjena Uffe! Visst finns det backar även här; Isaberg är ett soft ställe. Kolla upp det på nätet så får du se. Suveräna snökanoner har de också vilket verkligen behövs på dessa "breddgrader".