fredag, januari 18, 2008

GPS navigator Garmin

Det är helt fantastiskt hur priset på Garmins navigator Nüvi 200 kunnat sjuka så mycket. Nu kan man köpa en sådan för ca 1200 kr! Vi är otroligt nöjda med vår Garmin och kommer aldrig byta märke. Nüvi 200 är deras enklaste navigator men den är användarvänlig som få andra modeller. Vem som helst kan börja använda Garmins GPS efter någon minut. Det jag gillar med denna modell är att även Nüvi 200 har så man kan skriva in koordinater.

Att de dyrare modellerna från Garmin erbjuder såväl Bluetooth som MP3 är inget jag är intresserad av. Jag använder mig GPS av den enkla anledningen att jag vill hitta till en specifik plats. Garmin har aldrig gjort mig besviken i det fallet. Mitt tips till er - tveka inte - köp någon av Garmins modeller. Bättre GPS finns inte.

Inga kommentarer: