lördag, januari 19, 2008

Första arbetspasset

Då jobbar man sitt första arbetspass idag. Visserligen ska jag bara gå bredvid hela helgen men det brukar inte bara bli så. Förhoppningsvis finns det ingen av de boende som är extremt jobbig. Personalen på de gruppbostäder jag tidigare jobbat har alla varit trevliga (med vissa undantag förstås). Arbetsuppgifterna lär väl inte skilja sig så mycket från vad jag tidigare gjort. Min förhoppning är att jag ska få användning av mitt teckenspråk. Jag tycker helt enkelt att teckenspråk är kul och det är inte var dag man får tillfälle att teckna till någon som kan.

Stormen blev inte så intensiv här där vi bor. Såvitt jag vet har det inta fallit några träd här. Detta trots att marken är genomsur av allt regnande. Ha nu en trevlig helg alla.

Inga kommentarer: