söndag, februari 24, 2008

Diabetes och nattarbete

Då sitter man här på jobbet. Rätt lugnt måste jag säga vilket säkert de flesta förstår att det måste vara eftersom jag har tid att sitta vid datorn. Jag tog med min bärbara och hoppades få kontakt med något trådlöst nätverk. Kontakt fick vi så nu kommer natten gå lite snabbare. Inte för att mottagningen är den bästa, vi kopplas ur då och då men det är bättre än ingenting.

På mina andra jobb har vi haft sovande jour och då har inte min diabetes varit något hinder. Nu när det är vakande jour rådar andra förhållanden så det ska bli intressant att se om det funkar. Hoppas det inte blir några problem för jag gillar att jobba natt. Det är så lugnt och skönt då.

Eventuellt kommer jag uppdatera bloggen löpande under natten och rapportera lite om hur jag mår.

Inga kommentarer: