torsdag, februari 28, 2008

Även psykopater använder vissla

Äntligen har man snart jobbat klart denna period. Nu återstår bara en dag och sedan ska jag och Kiwi valla minst två pass i helgen. Det är dags att vi börjar träna in lite visselsignaler då jag anser Kiwi vara mogen för det. Jag tycker det är lite komiskt just detta med att använda vissla i vallningen. Jag vet en person, en jävla stor loser som jag hatar.......hon har redan börjat träna in visslan på sin hund och ändå fattar kärringen inte ett dyft vad vallningen går ut på. Som att det skulle vara så jävla speciellt att använda visslan i vallningen.

Varför hatar han denna person kanske ni undrar. Ja herregud!! OM ni bara visste vad hon gjort. Frågan är om hon gjort mer än vi redan vet. I sådana fall är hon en av de värsta människor jag någonsin stött på. En bil som i princip skär efter att hon lånat det - GRATIS! Dessutom försvinner alla pengar som vi fick på vårt bröllop!! Gissa vem som är misstänkt!? En nämdeman och politiker som kör i fyllan..........undra på att det blir konstiga domar från tingsrätten ibland.

Inga kommentarer: