onsdag, februari 27, 2008

Lite om ditt och datt

Det blev ingen agility idag heller. Vädret har varit vidrigt så lusten fanns helt enkelt inte. Planerna på GVBK är bra dränerade och håller hög kvalitet trots allt vatten. Jag märker på Kiwi att det är dags för henne att göra nåt snart. Tyvärr har jag jobbat mycket de senaste dagarna och heller inte mått så bra. Nu har jag bara två pass kvar att jobba sedan är jag ledig fredag, lördag och söndag. Då jävlar ska hundarna äntligen få sitt. Melvin ska även han få sin beskärda del. Vi hade jättekul igår när vi åkte iväg och gungade. Ibland får jag dåligt samvete över att jag gör för lite saker med honom. Man får tänka på att han bara kommer vara liten en gång. Därför får man passa på att utnyttja de tillfällen ens son älskar att vara tillsammans med en.

Pim börjar bli stora killen nu; hoppade till och med ut från bilden idag (bak). Det är full fart på honom och det lär inte dröja innan han hinner med tjejerna. Lumar har varit lite mer soft idag än tidigare. Det känns som att ju goare jag är med henne, desto lugnare blir hon. Luma skulle vara en perfekt hund om hon inte var så himla stressad. Men det ger nog med sig ju äldre hon blir.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Göran!

Ja, tiden går verkligen fort när man har barn. De växer ju så fantastiskt fort så man blur helt mörkrädd...så som du säger, det gäller att passa på!

Spännande att du fixar med hemsidan. jag ser framemot nya bilder på Melvin! Och kanske några idolbilder på Göran också ;)

Ha det så bra och hälsa de andra!
Kram

G.E-Online sa...

Hej Martina! I helgen passar vi på och göra en massa roliga saker eftersom jag är ledig fre-sön. Hemsidan händer det inte mycket med för tillfället. Jag kan inte bestämma mig för vilka färger vi ska ha. Layouten blir nog liknande som den är nu med några smärre justeringar. Det tar väldigt lång tid att redigera alla bilder som ska läggas in. Texten är inaktuell och det är inte bra. Efter att alla ändringar är gjorde kommer hemsidan uppdateras varje dag - säger vi. Hälsa Martina - a

kram