måndag, februari 04, 2008

Jobbar på

Sitter här, trött som fan och kommer knappt på vad jag ska skriva. Detta är andra dagen jag är uppe före tuppen. Skönt att man blir ledig några dager snart. Läste just ett inlägg i Magnus Ugglas blogg, som jag inte ens vill länka till. Han är som 12 år den killen.

Idag ska jag gå bredvid ett pass när en kille från kortis är på skolan. Det ska bli rätt intressant. Har jobbat några pass nu och mitt nya jobb känns riktigt bra med varierande arbetsuppgifter. Har dock inte skrivit på mitt anställningsavtal ännu, hoppas få det hem på posten idag.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du göran tycker ugglas blogg är bra sen får folk säga vad dom vill! :-)

G.E-Online sa...

Jag tycker att han verkar helt körd i skallen. Avskyr folk som på ett snorkigt sätt ser ner på andra.

Anonym sa...

Ja men är man på dåligt humör så går man in på ugglas blogg så kan jag lova att man är på bättre humör efter det! :)

G.E-Online sa...

För mig blir det precis tvärtom. Jag blir på jävligt dåligt humör när jag är inne på hans dumma blogg. Men vad kan man räkna med, karln kan inte sjunga, inte skriva bra låtar. Klart som fan att han inte kan blogga heller.