måndag, februari 25, 2008

Första nattpasset snart slut

Hittills har mitt första nattpass gått över förväntan. Jag har gjort i princip allt som ska göras. Det återstår bara några småsaker. Tiden har runnit på rätt snabbt och jag känner mig inte så värst trött. Förhoppningsvis somnar jag inte på vägen när jag ska köra hem. Madde jobbar bara till 11 idag så Melvin blir inte länge på dagis. Hoppas att jag får sova några timmar när jag kommer hem.

Natten har gått mycket snabbare när jag har kunnat surfa lite på min bärbara. Trodde aldrig att den skulle få kontakt med något trådlöst nätverk här i Gnosjö. Trots att jag lagt en del tid på surfandet har jag gjort allt som krävs av mig. Man kan inte go och fixa och dona hela natten när det ligger fyra personer och sover; det vore hänsynslöst. Sådan är inte jag utan här är det de boende som kommer i första rum, sedan allt annat som rör gruppbostaden i andra rum.

Inga kommentarer: