måndag, februari 25, 2008

Fullt ös på träningen fr.o.m nu

Idag körde Madde ett kortare träningspass med Luma. Tyvärr har kontaktfältshindren gått sönder på klubben (mattan har lossnat) både på gungan och balansen. Luma fick köra sitt favorithinder några gånger (däcket) och a-hindret. Sedan handlade Madde henne genom hopphinder utan bommar. Luma var lyhörd och gjorde bra ifrån sig.

Kiwi fick ta det lugnt då jag inte mådde så bra när vi skulle träna. Jag märkte på henne att hon var sugen att träna men vi kör kanske ett pass i Gislaved imorgon istället. Där är kontaktfältshindren hela och vi kan gå dit på några minuter. Jag ska bygga en bana, typ klass 2 som inte innehåller alltför mycket stopp. Under en tid ska vi köra mycket bana, vi har varit dåliga med det. Det blir mest att man gnatar med samma övningar hela tiden och det går ju inte i längden. Från och med nu blir det bara korta träningspass då min kropp helt enkelt inte orkar med några längre. Diabetesen har påverkat mig ganska negativt och jag har förlorat en massa krafter. Den korta tid vi tränar kommer bli väldigt intensiv och jag kommer ge allt. Då vet jag att Kiwi gör detsamma.

Är det någon som läser denna blogg och som är sugen att träna på GVBK imorgon, kom dit vid 19-snåret om ni vill träna med oss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja blir kanon vi kommer! :)

G.E-Online sa...

Vad kul