söndag, november 26, 2006

AgilityForum, tävlingsledarkonferens m.m.

Agility - AgilityForum - allt om agility - för nybörjare och proffs
AgilityForum har genomgått en del förändringar de senaste dagarna. Nu kräver vi att man är inloggad för att kunna ta del av forumet. I och med detta har forumet fått ganska många nya medlemmar de senaste tre dagarna vilket jag tycker är kul. Ett nytt forum har skapats - Aktuella händelser med subforumen Agility-stuff och Medlemmars berättelser. Tanken med dessa subforum är att de ska vara substitut till det som folk tidigare skrev i Agilitybladet.

I helgen har Madde varit på tävlingsledarkonferens. Det verkar ha varit väldigt givande för henne. Eftersom hon ofta ställer upp och är tävlingsledare och även 2007 har en hel del tävlingar inbokade tror jag hon kommer ha nytta av att ha varit med på denna. Även jag får ju veta en hel del intressanta saker. Nu ligger hon som en klubbad säl - det behöver hon. Jag och pappa har fixat lite med min och Maddes nya cykel. Det var en del som behövde göras på den. Nu är det snart i toppskick och jag kommer använda den mycket i vinter.


Får inte glömma att jag ska träffa min diabetessjuksköterska imorgon. Det är otroligt hur mycke tbättre jag mår idag om man jämför med för en vecka sedan. Nu har jag insett hur stor betydelse det har att jag tar rätt dos insulin. Idag tar jag 14 mn före varje måltid (tre ggr per dag) mot tidigare 6 mn. Till natten har jag ett annat insulin (Lantus - tidigare hade jag Insulatard). Dosen jag tar av det är 22 mot tidigare 16. Mitt liv har förändrats radikalt och det lär man nog märka på Stora Stockholm på agililtytävlingarna. Gud vad jag ser fram emot det.

Inga kommentarer: