söndag, november 19, 2006

Åka till Luma och kanske valla hos Mickis

Sitter här på jobbet och tittar ut genom fönstret. Det ser ut att bli vackert väder idag. Hoppas det håller i sig till eftermiddagen. Då ska vi nämligen åka till Mickis och gosa lite med Luma igen. Det känns väldigt bra nu när man vet vilken valp som kommer bli vår. Finns det tid och tillfälle ges tänker jag även valla idag. Har bestämt att vi kommer träna med lina idag och fortsätta träna på det vi gjorde ute på Lidingö. Slutar inte jobbet förrän kl 15 men om jag ska hinna valla så måste jag sluta tidigare. Oftast är det inga problem. Om Madde hämtar mig på jobbet vid 14-tiden och vi åker direkt till Hölö då är det lugnt.

Lena D var hemma hos oss igår och har sovit över inatt. De åkte ut till Värmdö igår och tittade på en valp som Lena har ute på foder. Sedan antar jag att de tog sig några glas vin och käkade i godan ro! Melvin somnade visst inte förrän kl 01 igår - tänk att det ska vara så svårt för honom att somna när det är folk på besök. Lena satt och tittade på TV ända till 04 och hon klev upp 08. Hur orkar hon!

Inga kommentarer: