lördag, november 18, 2006

Inomhusträning och vinterns vallning


I vinter ser det ut som att jag och Kiwi mest kommer kunna träna på fredagar då jag oftast är ledig då. Tyvärr är det ganska sent på kvällen så jag kan inte träna tillsammans med Madde. Det skulle bli alldeles för sent för Melvin då. Någon enstaka gång skulle vi kunna träna på onsdagar men de kan vi räkna på ena handen. Det är alltid stimulerande att få träna tillsammans med Åsa E så jag hoppas det blir tillfälle till det. Egentligen räcker det att vi tränar en gång i veckan då jag vill lite lågt med agilityträningen i vinter så Kiwi får en chans att återhämta sig.

Vissa veckor blir det nog ingen träning alls, men då kommer vi valla istället. Vallningen kommer ta stor plats för oss i vinter. Vallningsträningen kommer intensifieras - helst med två träningspass i veckan. Nu har vi haft den stora lyckan att få träna på Lidingö och jag hoppas verkligen vi får återkomma dit. Det är verkligen stimulerande att få träna på så nära håll. Mitt stora mål nu är att Kiwi ska fixa lokalprovet senast i höst. Jag kommer göra allt som står i min makt att det ska bli verklighet.

Inga kommentarer: